Великокопанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
->
  Вчителі   Учні

Школа

Методична робота

Великокопанівська загальноосвітня школа почала працювати 1 жовтня 1977 року.
Директор школи – Коновалов Віктор Вікторович.
Завуч – Євдокименко Наталія Миколаївна.
Усі форми методичної роботи підпорядковані головній меті: надавати практичну дієву допомогу педпрацівникам, сприяти підвищенню рівня їх педагогічної майстерності
В цьому відіграла основну роль система методичної роботи, яка була сконцентрована навколо методичної проблеми: удосконалення навчально-виховного процесу на основі моніторингових відстежень


Вчителi
Бути хорошим учителем – це дар, так само як і дар бути хорошою людиною.
Але дар потрібно розвивати. Передусім учитель – це найталановитіша людина в усіх відношеннях:
уміння стати духовно близьким учневі, нездоланному прагненні розвинути учня своїми знаннями з предмета, неординарністю мислення, глибинним прагненням відчути красу і зрозуміти суть життя.

Меню
  • Форум
  • Фотоальбоми школи
  • Завантажені Файли
  • Вчителі
  • Музей школи
  • Рада школи
  • Сайти шкіл району


  • Великокопанівська загальноосвітня школа І—ІII ступенів у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту", „Про загальну середню освіту", Положеннями про загальноосвітній навчальний заклад, іншими законодавчими актами України, актами Президента України, Кабінету міністрів України.
    Головна мета школи - забезпечення реалізації права громадян на загальну середню освіту, формування і розвиток зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення, а також створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.
    Великокопанівська загальноосвітня школа почала працювати 1 жовтня 1977 року.
    Проектна потужність її розрахована на 32 навчальні класи.


    Завдання:
    Забезпечити рівну доступність якісної освіти учням школи, підвищити ефективність навчального процесу для розвитку особистості, формувати в дітей ключові життєві компетентності. Виробити структуру та шляхи реалізації освітніх ресурсів школи.
    Створити систему моніторингу для виявлення навчальних та особистісних можливостей учнів.
    Залучити всіх працівників до створення позитивного образу школи, її авторитету в системі «Учень – учитель – управлінська команда»


    Новий навчальний рік
    Вітаємо з новим 2012 роком!








    У ПРИРОДІ НЕМАЄ ДИТИНИ БЕЗТАЛАННОЇ, НІ НА ЩО НЕ ЗДАТНОЇ. КОЖНОМУ МОЖНА ДАТИ ЩАСТЯ ТВОРЕННЯ, КОЖНОГО ТРЕБА ВИВЕСТИ В ЛЮДИ


    ...




    М.О.І. В.Копані
    Hosted by uCoz